Friday, June 7, 2013

  
Hi, aku nak mulakan hidup baru, Tanpa gangguan orang lain. Now aku nak belajar terima kenyataan and belajar redha apa yang berlaku. Aku  nak ubah hidup aku. Hidup aku ni  cintaa ni dah tak bermakna bagi aku. Aku kena kuat tempuhi segala dugaan, Bila fikir-2 balik terasa bodoh. Kalau boleh setiap saat nak sedih. Dulu aku hanya tahu menangis menangis and terus menangis
Tapi sekarang ni aku kena jadi lebih matang, Jodoh aku bukan dia. Aku kena terima itu. Aku tak rasa menyesal dia hadir dalam hidup aku. Malahan dia buat aku tersenyum and boleh lupakan ex aku tapi itu hanya la sementara.
 Now aku kena buat prinsip hidup yang baru, Aku dah malas nak fikir pasal lelaki first kenal memang cair habis, bila last-2 kau , kau dapat rasakan macam mane peritnyaa menahan.Jodoh aku , aku tentukan pada allah. Aku percaye suatu hari nanti jodoh aku sampai, Insha allah

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Hi, I'm not perfect, i'm only human, only one can unlock the keys to my heart ^^