Saturday, May 25, 2013

Hi guys, dah lama tak update blog. 'straight to the point' aku tak sanggup nak menjalani semua kesedihan aku, aku tak tahu sampai bila aku mampu bertahan lagi, ya allah kau tabahkan laaa hati aku ini untuk orang yang ku sayang. I know now hubungan aku dengan si dia amat renggang, aku dengan pelbagai cara meminta maaf, tapi.. dia tetap dengan keputusan dia nak berubah and tak akan peduli pasal aku lagi. Ya allah , aku terlampau sayangkan dia sesangat kenape dia berperangai macam tu? kenape dia langsung tak pernah hargai cinta aku pada dia, aku tak sanggup hidup tanpa dia, Aku tak sanggup kehilangan dia. Jika kita ditakdirkan takda jodoh, aku sentiase menunggu kau, walaupun kau sudah ada pengganti aku. Setiap kali gadoh hati aku terasa amat sedih, cara aku melepaskan kesedihan aku adalah, menangis sampai aku tertidur. Bila bgun paginyaa mata bengkak dan aku menunggu call or mseg dari kau. Dia still tak nampak yang aku sayangkan dia. Ya allah banyak dugaan yang aku lalui bersama dia. Kalau aku kehilangan orang yang aku sayang sekali lagi aku rasa aku tak akan percaya mana mana lelaki lagi, masa couple je janji bagai, tapi kalau dah jumpa perempuan lebih sempurna tinggalkan orang yanng sayangkan dia sesangat, Yeahh i know i bodoh! sebab bodoh cintakan lelaki yang langsung tak pernah cintakan aku. Aku mengharap dan aku sentiase berdoa FAHMI lelaki terakhir yang aku jumpa. Tapi dia said tak akan peduli pasal aku lagi, time tu sebak gilaa. Dah time tu dekat sebelah mama, aku berlari masuk bilik, aku tak nak mama tengok anaknyaa sedang sedih. Segala yang berlaku aku sentiase redha.  Just you in my heart fahmi!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Hi, I'm not perfect, i'm only human, only one can unlock the keys to my heart ^^