Wednesday, April 17, 2013

Sad :'(

Hi, good night 
 , Malam ni malam yang menyedihkan bagi saya, saya rasa awak dah banyak berubah sejak awak start kerja ni selalu abaikan saya, off fone, on hold and more. Awak tahu tak yang saya rindukan awak , awak ada terfikir tak saya selalu risau pasal awak, ada keaa awak fikir semua tuh 
saya nak perangai awak yang mula-mula kita kenal, takda pun selalu kena marah dengan awak, AWAK DAH BERUBAH ! 
awak saya nak cakap ni kalau awak dah jumpa perempuan lebih baik dari saya or selalu caring pasal awak, better awak lepaskan saya daripada saya setiap hari menunggu call or mseg dari awak 
tak sah kalau setiap kali saya call awak mesti ada jea mseg masuk, difikiran saya memang bertanya seribu persoalan, tapi ikutkan hati saya tak nak gadoh dengan awak, saya nak fikir positive pasal awak 
apa awak suruh saya buat saya dah buat tahu tak, awak suruh saya delete number lelaki semua saya dah delete , wechat lelaki semua saya delete, setia? saya dah buat, tapyyy awakkkk? ada kea buat semua tuh number perempuan huh jangan cakap! tady saya mseg awak tak reply call tak angkat then berapa minit saya call lagy awak angkat pulak then saya dengar awak sebut 'HELLO then terus on hold? awak semua nh, awak nak saya buat apa lagi tolong jangan peritkan hati saya, saya adalah wanita lemah 
saya hanya mampu redha dengan keputusan awak selepas nh 

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Hi, I'm not perfect, i'm only human, only one can unlock the keys to my heart ^^