Monday, April 15, 2013

❥ ℒℴѵℯ ❥


Hi guys, i have new boyfriend, i so so happy muchh  , i wish Loving you is the most beautiful thing ever happened in my life.How could I forget you my whole life.You're the first one and the last love


  1. FAHMISAMAD's is my love. I love him so much . kadang kala ada saat yang menyedihkan bila awak marah saya, saya tak boleh kalau orang yang saya sayang marah saya rasa nak menangis nak meraung semua ada


saya harap hubungan kita kekal sampai akhir hayat, aniversary kita ialah 12/3/2013 dah sebulan dah. ada kadang kala nyaa saya busy sampai tak sempat nak call awak balik sekolah saya harap awak boleh faham saya sebab tahun nh adalah pepriksaan besar dalam hidup saya
saya harap juga awak setia menunggu saya, saya tidak dapat bayangkan kalau awak curang dibelakang saya, yang hanya mampu saya buat adalah redha dengan segalanyaaaa
saya nak bagitahu satu dunia yang saya sayang awakkk , saya tak nak awak tinggalkam saya dan mencari pengganti saya! saya TAK NAK ! awak seorang selalu dihati saya
ILOVEYOUBIYYYYY!


No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Hi, I'm not perfect, i'm only human, only one can unlock the keys to my heart ^^